Om oss

Söker du trafikskolan som ligger centralt och lägger stor vikt vid det personliga mötet,
så har du hittat rätt. Vi hjälper dig hela vägen fram till körkortet och skräddarsyr utbildningen efter just dina behov. Västerås är en lagom stor stad att ta körkort i och en bra förberedelse oavsett om du ska köra i en storstad eller på landet. Sätt dig i våra fräscha BMW 218, BMW i4, Volvo V40, XC40 tillsammans med våra duktiga och trevliga lärare. Vi värnar om miljön därför går i dagsläget fyra av våra bilar helt på el.  Gör dig redo för en intensiv eller skräddarsydd resa mot körkortet!
Med vänlig hälsning Annica Berggren och Michael Karlsson med personal.

I våra lokaler finns en teorisal där vi håller teorilektioner, handledarkurser, riskutbildningar och mopedkurser. Det går också bra att sitta ner i bekväma fåtöljer för självstudier mellan körlektionerna. Surfplattor finns att låna. Lokalen är utrustad med litet kylskåp, mikro, kaffebryggare och vattenkokare. Vi bjuder på kaffe och te. I området finns gott om restauranger .

Observera att vi är kontantfria.

Micke

Trafikskolechef & trafiklärare

Micke är trafikskolechef och trafiklärare på bil, mc och moped. Han håller även teorikurser, riskettan bil/mc och handledarkurser.

Annica

Utbildningsledare & trafiklärare

Annica är utbildningsledare och trafiklärare på personbil. Hon håller även riskettan, teori och handledarkurser. Mest sitter hon på kontoret och besvarar era frågor, både på telefon och mejl.

Kent

Administratör

Hjälper dig gärna med bokning, betalning och andra frågor gällande din utbildning.

Carola

Trafiklärare

Carola är en av våra trafiklärare och utbildar på bil, håller teori och riskutbildningar.

Rolf

Trafiklärare
Rolf är trafiklärare på personbil. Han håller även riskettan och teori.

Lina

Trafiklärare

Lina är lärare på bil och moped. Hon håller även riskettan och teori på både bil och moped.

Saara

Trafiklärare

Undervisar på personbil och håller handledarkurser.

Elsie

Trafiklärare

Elsie är lärare på bil. Hon håller också riskettan och handledarkurser.

Trafiklärare

Daniel är trafiklärare på personbil, Han håller även riskettan och teori.

Ulrika

Trafiklärare

Undervisar på personbil håller handledarkurser och mopedteori.

Sandra

Trafiklärare

Undervisar på personbil och moped.

Vi hjälper dig hela vägen fram till ditt körkort och skräddarsyr utbildningen efter just dina behov.